З вулиці Жилянської, що простягається в Голосіївському, Печерському та Шевченківському районах, прибрали 65 рекламних конструкцій. Про це повідомляє начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.
За його інформацією, раніше кількість реклами на вулиці становила 112 одиниць — 53 щити та 59 сіті-лайтів, загальною площею 1929 кв.м. Після «очистки» їх залишилося 47 — це 2 щити, 2 скроли та 43 сіті-лайти (площею 215,4 кв.м).
— Не було би й цих двох старих щитів, але знову все ті ж недобросовісні підприємці, котрі постійно намагаються доказати через суди свою особливу правоту та створити з Києва «рекламний шанхай». Трохи спойлеру — їм це не вдасться, адже як не крути, а #рекламудоладу!, — повідомляє Олександр Смирнов.