Главная > Все новости > Інститут кар’єрного радника в роботі державної служби зайнятості

Інститут кар’єрного радника в роботі державної служби зайнятості

Ринок праці стрімко змінюється та розвивається. В сучасних умовах виникає потреба розширення спектру послуг для клієнтів служби зайнятості з урахуванням їх індивідуальних потреб, рівня професіоналізму, ступеня трудової мотивації та мобільності.

 З 01 січня 2019 року в службі зайнятості запроваджено інститут кар’єрного радника, який став першим кроком на шляху модернізації роботи державної служби зайнятості та розвитку її як конкурентного провайдера послуг на ринку праці.

 Мета впровадження інституту кар’єрного радника — поліпшити сервісне обслуговування та забезпечити працевлаштування громадян, поєднуючи їхні інтереси, реальні знання та навички з вимогами сучасного ринку праці.

 Одночасно, впровадження інституту кар’єрного радника дозволяє надавати громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт, дає можливість знайти баланс між пріоритетами потреб й інтересів клієнта та його зобов’язаннями перед самим собою і потребами ринку праці. У зв’язку з цим, вводяться індивідуальні плани надання послуг та працевлаштування. Такий план  буде  спільною програмою дій кар’єрного радника та зареєстрованого безробітного, що міститиме спільні зобов’язання обох сторін щодо пошуку роботи та забезпечуватиме індивідуальний супровід і організацію надання послуг. Індивідуальний план фактично є договором про співпрацю.

Кар’єрні радники є фахівцями служби зайнятості, які допоможуть громадянам розвинути навички управління кар’єрою та адаптуватися до потреб ринку праці. 

Робота кар’єрного радника – це постійний якісний супровід клієнта від моменту звернення до працевлаштування.

 Отже, якщо Вам необхідна кваліфікована допомога у пошуку роботи, кар’єрний радник:

—       проконсультує, надасть інформацію про вакантні посади, про заходи для самостійного пошуку роботи;

—       розповість про те, як уникнути, чи усунути, перешкоди при пошуку місця праці;

—       домовиться з роботодавцем про зустріч з претендентом на вакансію;

—       за потреби, порадить та організує зустріч з фахівцями служби зайнятості інших напрямків (наприклад, для участі у тренінгах чи семінарах, підготовки резюме, профорієнтації тощо).

 Кар’єрні радники Печерської районної філії Київського міського центру зайнятості із задоволенням допоможуть Вам знайти роботу Вашої мрії!

 Ми чекаємо на Вас за адресою: м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд.7.

Контактний телефон: (044) 277-36-45, (044) 277-36-62

E-mail:  kmcz026@kimcz.gov.ua

 Години роботи: понеділок – четвер – 9 00 – 18 00
 п’ятниця – 9 00 – 16 45
  (без обідньої перерви)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *